Włóknina ścierna MIRKA Mirlon Very Fine VF arkusz 150x200mm P360
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Bordowa włóknina ścierna MIRKA Mirlon jest elastycznym materiałem ściernym w arkuszu o strukturze trójwymiarowej, która zapewnia doskonały rezultat końcowy szlifowanej powierzchni.
- Wymiary: 150mm x 200mm
- Gradacja: P360 (Very Fine)
Dzięki swojej specjalnej strukturze, włóknina ścierna MIRKA Mirlon doskonale nadaje się do pracy na powierzchniach profilowanych. Produkt ten jest również odpowiedni do matowania, tworząc znakomitą powierzchnię bazową pod następną warstwę lakieru. Włóknina ścierna MIRKA Mirlon jest dostępna w czterech różnych rodzajach gradacji.
Very Fine (P360) jest zalecany do:
- wstępnego szlifowania nowych blach i starych warstw lakieru
- szlifowania powierzchni przed nałożeniem podkładu
Ultra Fine (P1500) i Micro Fine (P2000) są przeznaczone do:
- przygotowania powierzchni lakierowanych
- matowania
Dane techniczne:
- Ziarno: Tlenek aluminium (GP, VF), węglik krzemu (UF, MF)
- Kolor: Zielony (GP), Czerwony (VF), Ciemno szary (UF), Brązowy (MF)
- Podłoże: Włóknina
- Wiązanie: Żywica
- Zakres granulacji: General Purpose - 320, Very Fine - 360, Ultra Fine - 1500, Micro Fine - 2000
- Nasyp: Trójwymiarowy
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Jakość w świetnej cenie w xlak.pl
✓ Gwarancja bezpiecznych zakupów. Otrzymasz produkt albo zwrócimy Ci Twoje pieniądze.
✓ 5% rabatu na pierwsze zakupy. Zarejestruj się w xlak.pl i zyskaj rabat na Twoje zamówienie.
✓ Rabat na duże zakupy. Dodatkowe 5% rabatu na każde zakupy powyżej 5000 zł.
✓ Łatwe płatności. Bezproblemowe płatności za pobraniem, BLIK, Visa, MasterCard, Apple Pay.
✓ Darmowa dostawa i szybki zwrot. Pewna wysyłka do paczkomatu 24/7 lub kurierem inPost, UPS.
✓ Taniej niż na aukcjach. Ceny w xlak.pl są niższe niż na wiodących stronach aukcyjnych.
✓ Ekologiczna i solidna paczka. Nie zużywamy zbędnych materiałów do pakowania paczek.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.